czwartek, 2 marca 2017

Przyjaźń zamknięta w ramce

Ostatnio wystawiłam, na licytację charytatywną, wykonanie 1 personalizowanego obrazka w ramce. Licytację wygrała moja przyjaciółka z kwotą 270 zł :D Bardzo się ucieszyłam, że mogę dla niej wykonać ramkę i że taką kwotą wsparła chorą na nowotwór. 
Życzenie na obrazek było nietypowe i mile zaskakujące, ponieważ poprosiła mnie, bym wykonała ramkę ukazującą naszą przyjaźń. Było to dla mnie fajne i miłe wyzwanie :) Dziś mogę zaprezentować wam efekt mojej pracy. 
Największą część obrazka zajmuje tekst o przyjaźni, nad którym wiszą nasze zjdjęcia. Elementy dekoracyjne i przywołujące wspomnienia znajdują się na dole ramki. W wolnym czasie uwielbiałyśmy wspólne wycieczki rowerowe, dlatego wykonałam nasze dwa rowewy z grubej tektury i drutu. Obok znajduje się materiałowy koc i kosz piknikowy - jak na wycieczkę przystało ;) (Kosz i znajdujące się w nim elementy wykonałam z białej glinki samoutwardzalnej i pomalowałam farbami akrylowymi.) Nasi mężowie natomiast od zawsze są miłośnikami piłki ręcznej i razem grali w jednej drużynie, dlatego znalazło się miejsce również na piłkę. 
Cieszę się, że mogłam wykonać taki projekt, którym mogę pokazać, że personalizowane obrazki można dostosować do każdej okazji i zawsze to będzie piękna pamiątka :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz